Aamupala (klo10.30): puuroa (kauralese, -hiutale, ruislese, pellavansiemen), mustikkakeittoa

Lounas (klo13.30): jauhelihapihvi, peruna-porkkana-kukkakaali-parsakaali -muussia, rasvatonta maitoa

Pitäisköhän mun alkaa laskee kaloreita? Esim eilen kun söin palasen pizzaa, niin siitähän tuli ihan sikana kaloreita. En mä tätä menoa tuu laihtuu... Varsinkin kun en tee mitään liikuntaa. Netissä jotain kalorilaskuria sen verran kokeilin että mun päivässä kuluttama kalorimäärä on noin 1800cal (kun en tee mitään liikuntaa). Mä luulen että mun päivän syömisistä tulee paljon enemmän kuin toi...

Välipala: ruissämpylöitä 2 leipomisen yhteydessä. Niitä oli helppo leipoa ja hyviäkin ovat!

Tässä välissä söin loput salmiakki karkit mitä oli jäljellä tiistaista (se on 65 gramman pussi että ei onneks mikään jumbo-säkki!:D)

Välipala: raejuustoa ja ananaspaloja, ruissämpylä, rasvatonta piimää

Mulla ois nyt kauhea nälkä... Tekis mieli jotain kunnon ruokaa, mutta en haluu syödä samaa ruokaa mitä päivällä söin ja ei oo aineksia eikä intoa alkaa tekee uutta ruokaa.

Liikunta osio: Kävin reippaalla kävelylenkillä! Jipii, eka liikuntasuoritus tällä viikolla. Mulla oli askelmittari käytössä ja se mittasi matkan maileina niin jouduin tässä vähän näkee vaivaa että sain muunnettua sen kilometreiksi :D Mutta siis 3,2 km tuli käveltyä ja kaloreita kului mittarin mukaan 121. (Siis niin vähän!!)

Iltapala (klo23, ihan liian myöhään): munakas, rasvatonta piimää, tuorekurkkua