Viikko         Pudotus        Kokonaispudotus
     1                 -2,8                     -2,8
     2                    -                          -
     3                 -0,3                     -3,1

Siis voi itku, paino ei ole tippunut käytännössä yhtään kahteen viikkoon!

Olen ennenkin laihduttanut painonvartijoiden pisteillä. Silloin paino tippui todella helposti vaikka olisin mässäillyt välillä paljonkin enkä silloin harrastanut yhtään liikuntaa.

Mä oon liikkunut tosi paljon viimeisen kahden viikon aikana. Vähän veikkaisin että söisinkö mä nyt sit liian vähän. Kokeilen nyt että syön hankkimani "liikuntapisteet" ennen tai jälkeen liikunnan. En mä mitään muutakaan keinoa tähän hätään keksi. Joidenkin päivien jälkeen vaaka varmaan kertoo mihin suuntaan sit mennään...

Auttakaa! Mitä luulette syyksi miks paino ei tipu?