Tuntuu ettei enää jaksaisi olla tällä dieetillä. Multa on mennyt ruokahalut kun ei vaan tee mieli näitä ruokia mitä saa syödä. Oon ennenkin täällä valittanut tästä, mut mä en vaan saa lihaa menee kurkusta alas ellei lisänä oo perunaa ja leipää ym. Tämän päivän syömiset mitä saa syödä: aamupala: teetä, lounas: lihaa, päivällistä ei ole tänään. Että joo... Mul oli aamulla taas tosi heikko olo. Söin teen lisäksi appelsiinin kun mun oli pakko saada jotain että jaksoin mennä työhaastatteluun. Nyt ois nälkä mut ei tee mieli tuota lounasta, huoh.. Meniköhän mun dieetti pilalle ton appelsiinin takia? Ohjeissa kun lukee ettei mitään ylimääräistä saa syödä. Ja siellä lukee myös että kaikkea on syötävä sen verran mitä määrätään ja en mä vaan oo saanut syötyy niin paljon.

Tän dieetin aikana on kyllä alkanut oikein himota hedelmiä, kun niitä niin harvoin kuitenkin saa. Varsinkin appelsiini on ihanaa kun säilyttää sitä jääkaapissa, se on niin raikkaan makuista!

Oon huomannut että pärjään ihan hyvin sellaisella hedelmän ja ehkä lisäksi yhden leivän tai jugurtin sisältävällä aamiaisella. Lounaaksi voisin syödä kunnon lämpimän ruoan ja sit päivälliseksi esim puuroa. Ja illalla ehkä leipä ja hedelmä taas. Tollaisella menolla jos jatkaisin tän dieetin jälkeen mun ruokailuja niin voisinpa vaikka laihtua lisää. Ja jos vaan päättäisin että herkuttelu päiviä ois tasan yksi viikossa. Luulen että tohon auttais se että kerta kaikkiaan kävis vain kerran viikossa ruokakaupassa niin ei tulis kiusauksia ostaa herkkuja. Ja se on kans ollut ihmeellistä huomata että näläntunne menee monesti ohi pelkällä veden juomisella!