Vielä on dieetti menossa eikä olla sorruttu herkkuihin. Oon mä kyl nähnyt unta karkista ja on hirveet mielihalut olleet karkkiin ja oikeestaan kaikkia karkkeja on tehnyt mieli. Ekana iltana irtokarkkeja (mansikka Snörejä), yöllä suklaata (Toblerone-konvehdeista näin unta, vaikkei sellaisia edes ole olemassakaan), aamulla teki mieli lakritsaa (sellaista päärynä-täytteistä) ja päivällä vaahtokarkkeja. Viime yönä kyllä näin unta ranskiksista ja mulla tuli huono-olo kun söin niitä siinä unessa. Ehkä nää mieliteot alkaa laantumaan jo?! Yks mun sukulainen joka on myös tällä dieetillä nyt sanoin että ekat 3 päivää oli vaikeimmat ja sit helpottaa. Sitä oli heikottanut, ollut pääkipua ja paleltanut ekat päivät.

Mulla oli itseasissa eilen aamulla TOSI vaikeaa. Me nimittiäin syötiin kuuden-seitsemän aikoihin päivällinen ja sit illalla vaan vettä ja seur. aamuna herättiin vasta puolilta päivin ja meinasin kyllä pyörtyä! Oli verensokerit varmaan niin alhaalla. En edes saanut kahvia keitettyä kun en jaksanut olla seisaalteen. Mun mieskin sanoi että sillä oli heikko-olo eilen, vaikkei sillä ikinä ole heikko-olo (ja mul on aina). Tänä aamuna sai kahvin lisäksi syödä paahtoleivän (ilman rasvaa), ai että maistui hyvälle! Lihan syönnissä mulla on vaikeuksia. Siis mä en oikeastaan tykkää lihasta ja mul on vaikee saada syötyä sitä paljaaltaan. Tarvisin lisäksi leipää, perunaa, kastiketta ja maitoa jolla huuhtoa ruokaa alas... Huomenna saa muuten syödä hedelmäsalaattia, nam! :)

Tää dieetti perustuu siihen että ruoka-aineet muuttavat aineenvaihduntaa paremmaksi, ei siihen että kalorimäärät on vaan alhaiset. On kyllä huomannut että pissalla saa käydä kokoajan, mihin kyllä vaikuttaa sekin että tulee juotua paljon vettä.

Ekana päivänä mun paino putosi puoli kiloa, mikä varmaan johtuu nesteiden poistumisesta elimistöstä eikä vielä varsinaisesta laihtumisesta ole kyse. Mun miehellä putosi ekana päivänä 1,5 kiloa painosta! Hänellä on ylipainoa enemmän kuin mulla eli painoa putoo enemmän.

Sanokaa vaan jos joku haluaa dieetin kaikkien 13 päivän ruokalistan, niin kirjoitan sen tänne blogiin! :)