Kävin just puntarilla ja enpäs taida laittaa painoa ylös kun puntari näytti vähän eri painoja joka punnituksella. Kävin nimittäin kolme kertaa peräkkäin siinä. Eka lukema joka tuli ois ollut ihan ok, mut seuraava oli jo ihan kauheissa lukemissa, huh! Onkohan paristojen vaihdon aika tuohon... Mut se on kyllä varmaa että lihonut olen. En vaan nyt tiiä että paljonko ois oikea tieto. Mutta suunta pitää nyt ottaa herkkujen vähentämiseen ja liikunnan lisäämiseen päin. Karkista ja muidenkin herkkujen syönnistä on tullut lähes päivittäinen tapa!

Mulla on edessä muutto ja oon jo suunnitellut että siellä mä sit alan lenkkeilee säännöllisesti. Sen uuden kodin lähellä kun on kuulemman hyvät lenkkeilymaastot. Ja oon jo kerinnyt aatella hetken verran että ois siistii alkaa treenaa maratoonia varten!!!:D Jotenkin tavoitteet hiukan liian korkealla.. Mutta pitää kyllä muistaa että niinhän mä ajattelin tähänkin muuttaessani että täällä mä sit aloitan liikunnan. Enpäs aloittanut, muutamaa hassua lenkkeily kertaa ei voi laskea ainakaan säännölliseksi liikunnaksi...:D

Aamupuuron juuri söin. Pitäiskö kokeilla ruokapäiväkirjaa, auttaiskohan se....?