Mitä sitten kun vaatteet käy liian suuriksi? Mä murehdin sitä jo nyt. Vielä ei oo mitään hätää sen suhteen, mutta kunhan painonpudotus jatkuu niin kaikki housut käy sit liian isoiksi. Sit pitäisi ostaa uusia, ja jos aikoo tiputtaa vielä lisää niin pitäisi ostaa "välikoon" housuja. Paidat ei oo niin suuri ongelma, niitä voi käyttää vaikka ne ois vähän liian isojakin, ja niitä mulla on kaapissa tällä hetkellä mulle pienehköjä tai tiukkoja eli niitä sit riittää.

Se vaihe tulee olemaan tosi ärsyttävä. Pukeutuminen on sit vaikeampaa kun ei voi ottaa vaatteita vanhasta tottumuksesta vaan tulee yllätyksiä niitä pukiessa. Esimerkiksi oon lähdössä jonnekin ja laitan vanhat juhlahousut jalkaan ja totean että nehän roikkuu mun päällä. Pitää kaikki vaatteet testata uudestaan että mitä voi käyttää ja mitä ei, ja käytettävien vaatteiden valikoima supistuu entisestään.

Kiva puoli tuossa vaiheessa on että huomaa konkreettisesti laihtuneensa paljon.

Onneksi tuo vaihe on vielä kaukana. Toivottavasti se ei ole sitten niin kamalaa kuin miltä se nyt tuntuu.