Tänään aamupaino oli tasan 70 kg. Eli 3,2 kg lähtenyt :)

Tästä lähtien sovellan dieettiä nää viimeiset päivät. Oli nimittäin tänään tosi heikko ja huono-olo koko päivän ja aamulla oli taas pyörtyminen lähellä. Aamulla jo söin tomaatin extrana. Lounaan sain menemään alas ihan ohjeiden mukaan (paitsi että keitetyn kanamunan sijasta paistoin ne). Jossain vaiheessa päivää oli niin huono-olo että oli pakko saada jotain, niin söin ruisleivän (ilman mitään margariinia tms). Sit päivälliseksi en todellakaan ois pystynyt syömään pihviä ja salaatinlehtiä, oon niiiiiiin kyllästynyt noihin ruokiin. Söin sit vähän perunamuussia, vähän broilerin rintafileetä ja vihreää salaattia. Tuli reippaampi olo sen jälkeen kun sai syötyä. Ajattelin nyt sit soveltaa näitä ohjeita koska tärkeää mun jaksamisen kannalta on että saan syötyä. Varsinkin kun mulla alkaa työt keskiviikkona, niin mun on pakko jaksaa olla siellä reippaana. Huomennakin aion korvata pihvin kanalla ja varmaan syödä pottumuussiakin vähän. Ja sit illalla kun pitäis syödä 200 grammaa kinkkua ja 1,5 dl maustamatonta jugurttia, niin syön varmaan enemmän jugurttia ja vähemmän tota lihaa. Tän tokan viikon ruoat on siis ihan samat kuin ekalla viikolla, eli nyt alkaa taas tää että aamulla vain kahvia jne... Vaikka nyt sovellan tätä, niin en kuitenkaan aio syödä mitään herkkuja. Ja tarkoitus ois dieetin jälkeenkin syödä vain kohtuudella...

Mun miehellä ei oo ollut mikään heikko-olo tällä dieetillä enää (muutamana ekana päivänä hänelläkin oli). Johtuisko siitä että hän todellakin saa syötyä kaiken vaaditun ruokamäärän. Hän nyt jatkaa tän dieetin loppuun asti. Huippuu, oon onnellinen hänen puolestaan.

Mä oon oikeesti ihan tyytyväinen tähän painonlaskuun ja jos vaan pysyn pois herkuista ja roskaruoasta ja lisään liikuntaa, niin uskon/toivon että painon suhteen suunta ois alaspäin. Ei ainakaan ylöspäin....:D

T. Laihduttaja1