En ole aikoihin kirjoitellut tänne, kun tuntuu ettei töiden jälkeen enää jaksa netissä olla. Mutta painon suhteen tilanne on se että paino on 69 pilkku jotain kiloa. Puntariin hankin uudet paristot, kun se alkoi näyttää samalla punnituskerralla useita lukemia. Luulen että sairaaladieetin jälkeen mitattu 66 kg voi olla puntarin mittarivirhe myös. En oo varma. Tuntuu vaan että 69kg ois realistisempi.

Ruokavaliota olen yrittänyt pitää terveellisenä (huom, paino sanalla yrittänyt:D). Ruoat teen aina itse enkä syö eineksiä. Karkkia on jonkun verran tullut syötyä, ei kuitenkaan päivittäin. Sipsejäkin kerran söin. Ja ulkona oon käynyt pari kertaa syömässä. Katsoin kuitenkin kalorit monista tuotteista ja yritän valita vähä kalorisimman vaihtoehdon aina. Esim Amarillossa söin kiltisti salaatin vain. Ruisleivissäkin on muuten eroja kalorimäärän suhteen! Tosi hyvä (toivottavasti kevyt) välipala jota töissä syön on rasvaton maustamaton jugurtti, johon oon laittanut hedelmiä tai mansikoita mukaan.

Nyt ei muuta tällä erää. Mukavaa syksyä kaikille!:)